Jogorvoslat

Megkaptam a banktól az elszámolást. Mi a teendőm, ha nem értek egyet az abban foglaltakkal?

Amennyiben Ön nem ért egyet az elszámolásban foglaltakkal, panaszát először az elszámolást készítő bankhoz kell benyújtania. A panasz benyújtására az elszámolás kézbesítését követő 30 napon belül van lehetősége.

Amennyiben a megadott határidőn belül Ön nem tesz panaszt, a törvény értelmében úgy kell tekinteni, hogy elfogadta az elszámolásban foglaltakat. Ha a határidőn belül panasszal nem él, később az elszámolást már nem vitathatja!

Milyen formában tehetek a pénzintézetnél panaszt?

Felhívjuk figyelmét, hogy az elszámolással kapcsolatos panasz esetén Ön kizárólag írásban tehet panaszt a banknál a Bank Panaszkezelési Szabályzatában meghatározott módon.

A panaszkezeléssel, jogorvoslatokkal kapcsolatos információkat ide kattintva találja.

További jogorvoslatokkal kapcsolatban kattintson ide.