Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a korábban jelzett, rajtunk kívül álló okok miatti technikai problémákat 2015. február 13. napjának reggelére sikerült elhárítanunk. Ezen időponttól a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyák használatában már nem tapasztalható fennakadás, mind a bankkártyás vásárlás, mind a készpénzfelvétel problémamentesen működik.
A bankkártyák működésével kapcsolatos kérdésükkel kérjük, hogy továbbra is forduljanak bankfiókjainkhoz, illetve telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai munkanapokon 6-24 óra között szintén készséggel állnak rendelkezésükre a (06-40) 20-40-60-as, valamint a hét bármely napján 0-24 óra között elérhető +36-1-766-4544-es telefonszámon.
Az okozott kellemetlenségért szíves türelmüket és megértésüket kérjük!
A jövőben is mindent megteszünk, hogy hasonló probléma ne fordulhasson elő.
Üdvözlettel,
MagNet Bank
2016. február 10-ei tájékoztatásunkat itt olvashatja:
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy külső, rajtunk kívül álló technikai okok miatt a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyák használatában az elkövetkezendő napokban előfordulhatnak átmeneti ideig tartó, kisebb fennakadások, melyek mind a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyával történő kártyás vásárlásokat, mind pedig az ATM-en keresztüli készpénzfelvételi tranzakciókat érinthetik. A probléma elsősorban délelőtt 9-10 óra, és délután 16.30-17.30 óra között jelentkezhet.
Fennakadás esetén kérjük, forduljanak bankfiókjainkhoz, illetve telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai munkanapokon 6-24 óra között szintén készséggel állnak rendelkezésükre a (06-40) 20-40-60-as, valamint a hét bármely napján 0-24 óra között elérhető +36-1-766-4544-es telefonszámon.
A bankkártyák használhatóságáról és a technikai probléma megoldásáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket itt a honlapunkon.
A kellemetlenség miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük!
2016. február 10.
Üdvözlettel,
MagNet Bank