Bankkártya tájékoztatás


Bankkártyáink működése újra zavartalan

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a korábban jelzett, rajtunk kívül álló okok miatti technikai problémákat 2015. február 13. napjának reggelére sikerült elhárítanunk. Ezen időponttól a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyák használatában már nem tapasztalható fennakadás, mind a bankkártyás vásárlás, mind a készpénzfelvétel problémamentesen működik.

A bankkártyák működésével kapcsolatos kérdésükkel kérjük, hogy továbbra is forduljanak bankfiókjainkhoz, illetve telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai munkanapokon 6-24 óra között szintén készséggel állnak rendelkezésükre a (06-40) 20-40-60-as, valamint a hét bármely napján 0-24 óra között elérhető +36-1-766-4544-es  telefonszámon.

Az okozott kellemetlenségért szíves türelmüket és megértésüket kérjük!


A jövőben is mindent megteszünk, hogy hasonló probléma ne fordulhasson elő.

Üdvözlettel,

MagNet Bank

2016. február 10-ei tájékoztatásunkat itt olvashatja:

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy külső, rajtunk kívül álló technikai okok miatt a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyák használatában az elkövetkezendő napokban előfordulhatnak átmeneti ideig tartó, kisebb fennakadások, melyek mind a MagNet Bank által kibocsátott bankkártyával történő kártyás vásárlásokat, mind pedig az ATM-en keresztüli készpénzfelvételi tranzakciókat érinthetik. A probléma elsősorban délelőtt 9-10 óra, és délután 16.30-17.30 óra között jelentkezhet.

Fennakadás esetén kérjük, forduljanak bankfiókjainkhoz, illetve telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai munkanapokon 6-24 óra között szintén készséggel állnak rendelkezésükre a (06-40) 20-40-60-as, valamint a hét bármely napján 0-24 óra között elérhető +36-1-766-4544-es  telefonszámon.

A bankkártyák használhatóságáról és a technikai probléma megoldásáról folyamatosan tájékoztatjuk Önöket itt a honlapunkon.

A kellemetlenség miatt szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

2016. február 10.

Üdvözlettel,

MagNet Bank