Netbank használat - Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) | MagNet Bank

MagNetBank

Közösségi bank

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudom leellenőrizni, hogy az adott átutalás valóban felvételre került?

Amennyiben a rendszer nem adott visszaigazolást, és ennek köszönhetően kétséges a tranzakció sikeressége, úgy a "Napi Tranzakciók" menüpont alatt azonnal leellenőrizhető, hogy az adott tranzakció milyen státuszban van.

Miért nem látom a kivonatokon a mai napra vonatkozó tételeket?

A "Kivonat" menüpontokon csak a már lezárt banki napok tranzakcióit tekintheti meg - amennyiben az adott nap (tehát még nem lezárt banki nap) tranzakcióit szeretné megtekinteni, a "Napi Tranzakciók" menüpontot kell használnia.

Az egyenleginformációs ablak egy előző állapotot mutat, hogyan tudom aktualizálni?

Az "Egyenleginformációs ablak" adatait ügyfélként is lefrissítheti, amennyiben az ablak jobb felső sarkában található "Frissítés" feliratra kattint. Ez a funkció csak akkor sikeres, ha a NetBank rendszernek éppen élő, aktuális kapcsolata van a bank számlavezető rendszerével!

A mai napon lejáró/feltört lekötött betétem összegét mikor vezetik vissza a főszámlára,...
... illetve mikor férhetek hozzá az összeghez?

A lejáró vagy adott esetben feltört betét összegét, illetve annak kamatait a bank déli 12 óráig visszavezeti az ügyfél főszámlájára és természetesen ezután már módjában áll rendelkezni vele.

Mi történik, ha a Belépés gombra kattintva egy "fehér oldal" jelenik meg?

Ilyen esetben érdemes rákérdezni a tikosítás erősségére! Az optimális beállítás 128 bit. A beállításokat a böngésző "Súgó" menüjének, "Névjegy" fülén, a második sorban ellenőrizheti. Amennyiben tikosítás beállítása megfelelő, a netacademia.hu oldalról töltheti le a szükséges algoritmust. A "Letöltőközpontban" az "Egyebek" menüben választhat a programok közül. Ajánljuk az Internet Explorer 5.0 High Encryption Pack letöltését!

Még milyen okból lehet sikertelen a bejelentkezés?

Az Internet Explorer program használata közben érdemes az aktuális fájlok állományát rendszeresen tisztítani. Erre az Internet Explorer program felső menüsorának "Eszközök" pontja alatt található "Internet beállítások" almenüben van lehetőség. Az ablak megnyitása után válassza az "Általános" fület, majd kattintson a képernyő közepén található "Cookiek törlése" és "Fájlok törlése" gombokra, majd nyomjon egy "OK"-t!

Mi a teendő, ha átutalásunkat hibásan adtuk fel?

Ha NetBankon keresztül ad fel hibásan egy átutalást, vagyis nem a megfelelő összeget adta fel; vagy esetleg nem a jogosult számlára utalta át, akkor lehetőség van a tranzakció törlésére. Figyelem! Csak a "Számlavezető átvette" és a "Várakozó" státuszban lévő tranzakciók esetén él ez a lehetőség. Az átutalást a "Napi tranzakció" menüpontban, a megfelelő "Lemondás" gombbal törölheti. Ezek után újra fel kell adni az átutalási megbízást, a megfelelő adatokkal.

"Hibás bejelentkezés"

Amennyiben tudomására jut, hogy vélhetőleg illetéktelenek kezébe került/kerülhet az Ön netbankos felhasználói neve és jelszava, akkor azt érdemes azonnal bejelenteni. A netbankos felületről történő kitiltásra vonatkozó kérelmét ügyfélszolgálatunknál, vagy pedig fiókjainkban, személyesen adhatja le. Ha azonban elfelejti netbankos azonosítóit, akkor személyesen kell befáradnia valamelyik kirendeltségünkbe.