Felhívás ismételt ügyfél-átvilágítás elvégzése kapcsán

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Jogszabályi előírás miatt a MagNet Banknak – ahogy a többi hazai pénzintézetnek is – legkésőbb 2019. június 26. napjáig újra kell azonosítania azon ügyfeleit, akikkel 2017.06.26. előtt létesített üzleti kapcsolatot, különben a fenti határidőt követően, mindazok banki megbízásait nem teljesítheti, akiknél az adategyeztetés nem történt meg.

Amennyiben Ön vállalati ügyfelünk, arra kérjük, hogy legkésőbb 2019. június 26-ig keresse fel személyesen bankfiókjaink egyikét adatainak és nyilatkozatainak frissítése céljából. Kérjük, hogy az aktuális létesítő okiratot, illetve a 30 napnál nem régebbi, nyilvántartásba vételt igazoló dokumentumot mutassa be a Banknak. Sajnos meghatalmazás elfogadására ebben az esetben nincs lehetőségünk.

Központi bankfiókunkban (1062 Budapest, Andrássy út 98.), ill. Belvárosi Közösségi Pontunkon (1055 Budapest, Balassi B. u. 9-11.) külön ügyfélpultot biztosítunk a hatékonyabb ügyfél-átvilágítási ügyintézés érdekében.

Amennyiben nem keresi fel bankfiókunkat, akkor 2019. június 26. napja után sajnos nem tudjuk banki megbízásait teljesíteni.

Magánszemély ügyfeleink esetén a Bank megkezdte az adatok naprakészségének ellenőrzését, összevetését, és amennyiben eltérést észlel, egyenként értesíti az érintetteket ott, ahol szükségessé válik a személyes adategyeztetés.

Az elfogadható azonosító okmányok köre megtekinthető Bankunk honlapján a https://www.magnetbank.hu/dokumentumok/hasznos menüpont alatti „Számlanyitási dokumentumok” tájékoztatójában, vagy bármely bankfiókunkban.

A további részleteket az alább letölthető pdf dokumentum tartalmazza.

A jogszabályi előírásból fakadó fenti kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, együttműködését előre is nagyon köszönjük!

Tisztelettel:

 MagNet Bank Zrt.