Egyenlő bánásmód / akadálymentesség 

A MagNet Bank elkötelezett a fogyatékos személyek esélyegyenlőségének megteremtése mellett a banki szolgáltatások igénybevétele terén. Törekszünk arra, hogy a társadalomban élő fogyatékos személyek a fogyatékossággal nem érintett ügyfelekkel azonos minőségű, de speciális igényeikhez igazodó szolgáltatásokban részesülhessenek. Akadálymentesített bankfiókjainkban számukra is gördülékeny ügyintézést biztosítunk.

A MagNet Bank a hazai bankok közül elsőként nyerte el a Fogyatékosság-barát munkahely elismerést. A díj különösen becses számunkra, hiszen közösségi bankként arra törekszünk, hogy megismerjük, befogadjuk és bátorítsuk ügyfeleink és munkatársaink sokszínűségét.

A hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló 22/2016. (VI.29.) NGM rendelet alapján az alábbiakban közzétesszük a szolgáltatási térkép, valamint az akadálymentesített MagNet bankfiókok listáját elérhetőségekkel:

  • Belvárosi fiók: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 9-11.
  • Központi fiók: 1062 Budapest, Andrássy út 98.
  • Solymári fiók: 2083 Solymár, Várhegy u. 1.
  • Kispesti fiók: 1191 Budapest, Üllői út 259.
  • Astoria fiók: 1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.
  • Dunakeszi fiók: 2120 Dunakeszi, Fő út 41.

Látássérült ügyfeleink számára javasoljuk a "Select and Speak - Text to Speech" program letöltését, mely a Google Chrome böngésző bővítményeként ingyenesen letölthető a Chrome Beállítások / Bővítmények menüpontjából és magyar nyelven is használható.

  • VIDEOBANK SEGÍTSÉGÉVEL TÖRTÉNŐ SZERZŐDÉSKÖTÉS ÉS ÜGYFÉL-AZONOSÍTÁS
  • Mozgáskorlátozott ügyfeleink otthonukban nyithatnak bankszámlát és vehetik igénybe ügyfélazonosítási szolgáltatásunkat a MagNet VideoBank tájékoztatóban írt feltételekkel.
  • Látássérült ügyfeleink számára javasoljuk a VideoBank rendszer kontrasztos változatának használatát. A kontrasztos rendszert a VideoBank felületen a jobb felső sarokban található sárga alapon 3 fekete pöttyre kattintva érhetik el.
  • Látássérült ügyfeleink számára továbbá a VideoBank ügyintézést végző munkatárs kérésre felolvassa a számlanyitáshoz és újra-azonosításhoz szükséges nyilatkozatok, mintaszerződés, mellékletek, egyéb dokumentumok tartalmát.
  • Hallássérült ügyfelek részére a számlanyitás és újraazonosítás során lehetőség van a VideoBank chat üzeneteken keresztüli kommunikációra.
  • Természetesen arra is lehetőséget biztosítunk, hogy az ügyfél általa meghatalmazott jelnyelvi tolmács vagy artikulációs tolmács segítségével járjon el. Jelnyelvi tolmács vagy artikulációs segítő – jogszabályi okból - csak abban az esetben vehető igénybe, ha nem merül fel a segítő részéről befolyásolás gyanúja.

Fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférése tárgyában készült ügyféltájékoztatónkat itt érheti el.

Bankunk a fogyatékos ügyfelek kiszolgálását biztosító szolgáltatásokra vonatkozó igényekről és azok jellegéről felmérést végez. Ennek során érintett ügyfeleinek önkéntes alapon kitölthetik a fiókokban és a honlapunkon megtalálható kérdőívet (ide kattintva érhető el), melyet eljuttathatnak részünkre az alábbiak szerint:

  • fióki munkatársaink bármelyikének történő átadással,
  • elektronikusan: info@magnetbank.hu
  • faxon: +36-1-428-8889
  • postai úton: 1376 Budapest 62. Pf. 86.

Előre is köszönjük, ha a kérdőív kitöltésével lehetővé teszi számunkra, hogy véleményét, javaslatait a témában megismerhessük!